$theme.include($top_head_include)
Salta al contigut

La medicina basada en valor protagonista de la VI Trobada d'Experts en Gestió Sanitària i Economia de la Salut

Foto evento Economia de la SaludCostaisa ha assistit a la VI Trobada d'Experts en Gestió Sanitària i Economia de la Salut, organitzada per la UPF Barcelona School of Management (UPF-BSM), on s'ha debatut sobre els principals reptes en política farmacèutica del nostre país i sobre la irrupció de les noves tecnologies com a motor de la innovació, en els dos dies de durada de la trobada. En la taula rodona moderada per Lluís Segú Tolsa, Professor associat d'UPF-BSM i co-director de la Trobada, va destacar la presentació de la "Iniciativa Naveta de Telefarmacia associada a standard set de PROM per a implementar una atenció farmacèutica basada en valor", on Costaisa ha participat activament.

Gabriel Mercadal Orfila, Adjunt al Servei de Farmàcia de l'Hospital Mateu Orfila de Menorca, va presentar la iniciativa Naveta que ha impulsat l'associació de Farmàcia Hospitalària d'Illes Balears (FARUPEIB), que ell mateix presideix. Naveta ofereix un canal senzill d'interacció bidireccional a través de la plataforma de telemedicina i experiència d'usuari Phemium, desenvolupada per Costaisa, que incorpora més de 140 qüestionaris PROM i PREM per al seguiment dels programes assistencials pautats als pacients.

Durant la jornada també es van presentar diferents propostes per a millorar el finançament i el preu dels medicaments. La trobada s'emmarca dins de la Càtedra Almirall de Gestió de les Innovacions en Polítiques Farmacèutiques en el Sistema Nacional de Salut de la UPF-BSM.